مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 18:002020-04-18ورزشي

دارت جهانی آنلاین| ایزدی در جمع 16 بازیکن برتر جهان


دارت باز ایرانی در رقابتهای جهانی کووید 19 به جمع 16 نفر برتر راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا ایزدی بازیکن تیم ملی دارت و قهرمان ایران در سومین دوره رقابت های آنلاین جهانی دارت COVID19 خوش درخشید و توانست به جمع 16 نفر برتر جهان راه پیدا کند.

این مسابقات که دوره سوم آن با حضور 873 بازیکن از 49 کشور با همکاری و هماهنگی برگزار کنندگان جهانی و باشگاه دارت پیشرو ایرانیان حرفه ای برگزار شد، 48 بازیکن از ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

جدول حذفی مسابقات با حضور 1024 دارت باز برنامه ریزی شده بود و طی 6 روز رقابت، 4 بازیکن ایرانی به نامهای علیرضا ایزدی و حسین اعرابی از اصفهان، صدرا بنایی از خراسان رضوی و محمدمهدی دهقان از تهران توانستند تا مرحله حذفی 128 نفر برتر راه پیدا کنند اما در نهایت تنها علیرضا ایزدی قدرت خود را به رخ حریفان کشید و به جع 16 نفر برتر دنیا راه پیدا کرد.

ایزدی در این مرحله به مصاف حریفی از آلمان رفت و در یک بازی نزدیک و نفسگیر با نتیجه 7 بر 10 بازی را به حریف آلمانی واگذار کرد و به رتبه نهم مشترک بسنده کرد.

دوره چهارم و پایانی این رقابت ها از دوشنبه یکم اردیبهشت آغاز خواهد شد که در این دوره نیز بیش از 1000 بازیکن از بیش از 50 کشور حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارت جهانی آنلاین| ایزدی در جمع 16 بازیکن برتر جهان

دارت جهانی آنلاین| ایزدی در جمع 16 بازیکن برتر جهان